ZARZĄDZENIE nr 03/2022 Dyrektora Gminnego Ośrodka Kultury w Cisku z dnia 28.02.2022r. w sprawie przeprowadzenia skontrum w Gminnej Bibliotece Publicznej w Cisku

ZARZĄDZENIE nr 03/2022 Dyrektora Gminnego Ośrodka Kultury w Cisku z dnia 28.02.2022r. w sprawie  przeprowadzenia skontrum w Gminnej Bibliotece Publicznej w Cisku

 

Z A R Z Ą D Z E N I E    N R     3 /2022 

DYREKTORA GMINNEGO OŚRODKA KULTURY W CISKU     z dn. 28.02.2022 r.

Na podstawie art.32 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia  29 października 2008 r. w sprawie sposobu ewidencji materiałów bibliotecznych ( Dz. U. z 2008r., nr 205, poz. 1283),  oraz na podstawie art. 26 ust. 1 i 2  ustawy z dnia 29 września  1994 r. O rachunkowości tj. (Dz. U. z 2013 r. poz. 330 z późn. zm.) zarządzam, co następuje:

 

 

§ 1

Powołuję Komisję do przeprowadzenia skontrum w Gminnej Bibliotece Publicznej w Cisku w składzie:

 

Barbara Mielnik – przewodnicząca,

Justyna Zgrzebniok- członek,

Joanna Balas- członek.

 

§ 2

Komisja przeprowadzi skontrum zbiorów w Gminnej Bibliotece Publicznej w Cisku

w terminie od 01 marca 2022r. do 21 marca 2022 r.

§ 3

Regulamin pracy Komisji stanowi Załącznik Nr 1 do niniejszego Zarządzenia.

 

§ 4

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

DYREKTOR

Mariusz Adam

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Załącznik Nr 1 do Zarządzenia Nr 03/2022
Dyrektora Gminnego Ośrodka Kultury w Cisku
z dnia 28.02.2022 r.

 

 

 

REGULAMIN KOMISJI SKONTROWEJ

 

 

 

  1. Zadaniem komisji jest przeprowadzenie kontroli materiałów bibliotecznych w Gminnej Bibliotece Publicznej w Cisku

 

  1. Skontrum obejmuje materiały biblioteczne znajdujące się w bibliotece oraz wypożyczone czytelnikom.

 

  1. Podczas kontroli należy:

a)      porównać zapisy w księgach inwentarzowych ze stanem faktycznym materiałów,

b)      ustalić i wyjaśnić różnice między zapisami ewidencyjnymi a stanem faktycznym zbiorów,

c)      ustalić ewentualne braki.

 

  1. Podstawę przeprowadzenia skontrum stanowią zapisy dokonywane w:

a)      księgi inwentarzowe

b)      rejestr ubytków

c)      karty czytelników

d)      karty książek

 

  1. Po zakończeniu kontroli Komisja sporządza protokół w dwóch egzemplarzach i przestawia go dyrektorowi Gminnego Ośrodka Kultury. Protokół powinien zawierać m.in.:

a)      ustalenia dotyczące stanu ewidencji i stanu faktycznego materiałów bibliotecznych,

b)      stwierdzenie liczby ewentualnych braków i ich wartość,

c)      wnioski wraz z uzasadnieniem w sprawie nieodnalezionych materiałów.

 

  1. Do protokołu należy dołączyć:

a)      wykaz braków względnych,

b)      zarządzenie dyrektora w sprawie skontrum.

 

 

 

DYREKTOR

 

Mariusz Adam

 

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 31 marca 2022 14:26
Dokument wprowadzony do BIP przez: Mariusz Adam
Ilość wyświetleń: 433
31 marca 2022 14:35 (Mariusz Adam) - Zmiana treści zakładki.
31 marca 2022 14:34 (Mariusz Adam) - Zmiana treści zakładki.
31 marca 2022 14:28 (Mariusz Adam) - Zmiana treści zakładki.