ZARZĄDZENIE nr 14/2021 Dyrektora Gminnego Ośrodka Kultury w Cisku z dnia 27.12.2021r. w sprawie przeprowadzenia skontrum w Gminnej Bibliotece Publicznej w Cisku, Oddział dla dzieci

ZARZĄDZENIE nr 14/2021 Dyrektora Gminnego Ośrodka Kultury w Cisku z dnia 27.12.2021r. w sprawie  przeprowadzenia skontrum w Gminnej Bibliotece Publicznej w Cisku, Oddział dla dzieci

 

Z A R Z Ą D Z E N I E    N R     14 /2021 

DYREKTORA GMINNEGO OŚRODKA KULTURY W CISKU     z dn. 27.12.2021 r.

Na podstawie art.32 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia  29 października 2008 r. w sprawie sposobu ewidencji materiałów bibliotecznych ( Dz. U. z 2008r., nr 205, poz. 1283),  oraz na podstawie art. 26 ust. 1 i 2  ustawy z dnia 29 września  1994 r. O rachunkowości tj. (Dz. U. z 2013 r. poz. 330 z późn. zm.) zarządzam, co następuje:

 

 

§ 1

Powołuję Komisję do przeprowadzenia skontrum w Gminnej Bibliotece Publicznej w Cisku, Oddział dla dzieci w składzie:

 

Barbara Mielnik – przewodnicząca,

Joanna Balas- członek,

Justyna Zgrzebniok- członek,

Oliwia Tchurzewska – członek.

 

§ 2

Komisja przeprowadzi skontrum zbiorów w Gminnej Bibliotece Publicznej w Cisku Oddział dla dzieci

w terminie od 27 grudnia 2021r. do 20 stycznia 2022 r.

§ 3

Regulamin pracy Komisji stanowi Załącznik Nr 1 do niniejszego Zarządzenia.

 

§ 4

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

DYREKTOR

Mariusz Adam

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Załącznik Nr 1 do Zarządzenia Nr 14/2021
Dyrektora Gminnego Ośrodka Kultury w Cisku
z dnia 27.12.2021 r.

 

 

 

REGULAMIN KOMISJI SKONTROWEJ

 

 

 

  1. Zadaniem komisji jest przeprowadzenie kontroli materiałów bibliotecznych w Gminnej Bibliotece Publicznej w Cisku, Oddział dla dzieci.

 

  1. Skontrum obejmuje materiały biblioteczne znajdujące się w bibliotece oraz wypożyczone czytelnikom.

 

  1. Podczas kontroli należy:

a)      porównać zapisy w księgach inwentarzowych ze stanem faktycznym materiałów,

b)      ustalić i wyjaśnić różnice między zapisami ewidencyjnymi a stanem faktycznym zbiorów,

c)      ustalić ewentualne braki.

 

  1. Podstawę przeprowadzenia skontrum stanowią zapisy dokonywane w:

a)      księgi inwentarzowe

b)      rejestr ubytków

c)      karty czytelników

d)      karty książek

 

  1. Po zakończeniu kontroli Komisja sporządza protokół w dwóch egzemplarzach i przestawia go dyrektorowi Gminnego Ośrodka Kultury. Protokół powinien zawierać m.in.:

a)      ustalenia dotyczące stanu ewidencji i stanu faktycznego materiałów bibliotecznych,

b)      stwierdzenie liczby ewentualnych braków i ich wartość,

c)      wnioski wraz z uzasadnieniem w sprawie nieodnalezionych materiałów.

 

  1. Do protokołu należy dołączyć:

a)      wykaz braków względnych,

b)      zarządzenie dyrektora w sprawie skontrum.

 

 

 

DYREKTOR

 

Mariusz Adam

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 27 grudnia 2021 12:07
Dokument wprowadzony do BIP przez: Mariusz Adam
Ilość wyświetleń: 362
27 grudnia 2021 12:34 (Mariusz Adam) - Zmiana treści zakładki.
27 grudnia 2021 12:12 (Mariusz Adam) - Zmiana treści zakładki.
27 grudnia 2021 12:11 (Mariusz Adam) - Zmiana treści zakładki.