ZARZĄDZENIE NR 9/2016
Dyrektora Gminnego Ośrodka Kultury w Cisku
z dnia 10.01.2016 r.
w sprawie wprowadzenia Regulaminu przeprowadzania zamówień publicznych o wartości
szacunkowej nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro
Działając na podstawie art. 4, ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (t. j. Dz. U. z 2015 poz. 2135 z późn. zm.) oraz art. 68 i 69 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t. j. Dz. U. z 2013 r. poz. 885 z późn. zm.),
zarządzam, co następuje:
§ 1.
Przyjmuje się do stosowania w Gminnym Ośrodku Kultury w Cisku Regulamin przeprowadzania zamówień publicznych o wartości szacunkowej nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro, w brzmieniu określonym,
w Załączniku do niniejszego Zarządzenia
§ 2.
Traci moc obowiązującą Zarządzenie Nr 10/2012 Dyrektora Gminnego Ośrodka Kultury z dnia 02 stycznia 2012 r. w sprawie w sprawie wprowadzenia Regulaminu Zamówień Publicznych, do których nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, w Gminnym Ośrodku Kultury w Cisku
§ 3.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
ZAŁĄCZNIK do Zarządzenia nr9/2016
Dyrektora Gminnego Ośrodka Kultury w Cisku z dnia 10.01.2016
w sprawie wprowadzenia Regulaminu przeprowadzania
zamówień publicznych o wartości szacunkowej nie przekraczającej wyrażonej
w złotych równowartości kwoty 30 000 euro
REGULAMIN PRZEPROWADZANIA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH O WRTOŚCI NIE PRZEKRACZAJĄCEJ 30 000 EURO
§ 1.
1. Przepisy niniejszego regulaminu mają zastosowanie tylko w udzielanych przez Gminny Ośrodek Kultury w Cisku zamówieniach publicznych na dostawy, usługi i roboty budowlane, finansowanych ze środków publicznych wyłączonych, stosownie do art. 4 ust. 8 i 8b ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (t. j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.) spod jej rygorów, tj.
1) zamówień, których przedmiotem są dostawy lub usługi z zakresu działalności kulturalnej związanej z organizacją wystaw, koncertów, konkursów, festiwali, widowisk, spektakli teatralnych, przedsięwzięć z zakresu edukacji kulturalnej lub z gromadzeniem materiałów bibliotecznych lub muzealiów, jeżeli zamówienia te nie służą wyposażeniu Gminnego Ośrodka Kultury w środki trwałe przeznaczone do bieżącej obsługi jego działalności i ich wartość jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (t. j. Dz. U. z 2015 r. p[oz. 2164 z poźn. zm.);
2) innych zamówień, niż wymienione w pkt 2, o wartości nie przekraczającej wyrażonej
w złotych polskich równowartości kwoty 30 000 euro.
2. Regulamin udzielania zamówień publicznych, o których mowa w ust. 1 określa zakres,, kryteria, zasady oraz organizację udzielania w Jednostce zamówień z pominięciem stosowania ustawy PZP.
3. Dyrektor Gminnego Ośrodka Kultury w Cisku oraz upoważnieni do tego pracownicy odpowiedzialni są za udzielanie zamówień publicznych, obowiązani do znajomości i stosowania odpowiednich przepisów powszechnie obowiązujących oraz niniejszego Regulaminu.
§ 2.
Ilekroć w Regulaminie jest mowa o:
1) „Zamawiającym” - należy przez to rozumieć Gminny Ośrodek Kultury w Cisku;
2) „Kierowniku Zamawiającego” - należy przez to rozumieć Dyrektora Gminnego Ośrodka Kultury w Cisku lub osoby, którym Kierownik Zamawiającego powierzył wykonywanie zastrzeżonych dla siebie czynności na podstawie pisemnego upoważnienia lub pełnomocnictwa;
3) „pracowniku merytorycznym, księgowym” – należy przez to rozumieć pracownika GOK odpowiedzialnego za realizację danego zamówienia.
4) „ustawie” - należy przez to rozumieć ustawę z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.);
5) „regulaminie” - należy przez to rozumieć niniejszy Regulamin udzielania zamówień publicznych w GOK;
6) „dostawach” - należy przez to rozumieć nabywanie rzeczy, praw oraz innych dóbr w szczególności na podstawie umowy sprzedaży, dostawy, najmu, dzierżawy oraz leasingu;
7) „robotach budowlanych” - należy przez to rozumieć wykonanie albo zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 2c PZP lub obiektu budowlanego, a także realizację obiektu budowlanego, za pomocą dowolnych środków, zgodnie z wymaganiami określonymi przez zamawiającego;
8) „usługach” - należy przez to rozumieć wszelkie świadczenia, których przedmiotem nie są roboty budowlane lub dostawy, a są usługami określonymi w przepisach wydanych na podstawie art. 2a lub art. 2b PZP,
9) „środkach publicznych” - należy przez to rozumieć środki publiczne w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych;
10) „szacunkowej wartości zamówienia” - należy przez to rozumieć wartość, której podstawą ustalenia jest całkowite szacunkowe wynagrodzenie Wykonawcy, bez podatku od towarów i usług, ustalone przez Zamawiającego z należytą starannością;
11) „wykonawcy” - należy przez to rozumieć osobę fizyczną, osobę prawną albo jednostkę organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej, która ubiega się o udzielenie zamówienia publicznego, złożyła ofertę lub zawarła umowę w sprawie zamówienia publicznego;
12) „zamówieniach publicznych” - należy przez to rozumieć umowy odpłatne, zawierane między Zamawiającym a Wykonawcą, których przedmiotem są usługi, dostawy lub roboty budowlane;
§ 3.
OGÓLNE ZASADY UDZIELANIA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
1. Sposób udzielania zamówień publicznych uzależniony jest od wartości przedmiotu zamówienia i dzieli się na:
1) usługi, dostawy i roboty budowlane, których wartość szacunkowa nie przekracza wyrażonej w złotych wartości progowej określonej w art. 4 pkt 8 ustawy PZP;
2) dostawy, usługi i roboty budowlane, których wartość szacunkowa przekracza wyrażoną w złotych wartość progową określoną w art. 4 pkt 8 ustawy PZP;
2. Nie wolno, w celu uniknięcia stosowania przepisów ustawy, dzielić zamówienia na części lub zaniżać jego wartości.
3. Warunkiem uruchomienia postępowania o zamówienie publiczne jest posiadanie odpowiednich środków finansowych przeznaczonych na realizację przedmiotu zamówienia.
4. Podstawą do podjęcia działań związanych z przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na dostawy, usługi i roboty budowlane jest plan zamówień publicznych, sporządzony na okres jednego roku budżetowego, uwzględniający dostawy i usługi powtarzające się okresowo, który powinien być sporządzony najpóźniej do 30 marca danego roku.
§ 4.
UDZIELANIE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ NIE PRZEKRACZAJĄCEJ WYRAŻONEJ W ZŁOTYCH WARTOŚCI PROGOWEJ OKREŚLONEJ W ART. 4 PKT 8 PZP.
1. Do zamówień o wartości szacunkowej nie przekraczającej wyrażonej w złotych kwoty określonej w art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych nie stosuje się. Zamówienia muszą być jednak dokonywane zgodnie z art. 44 ust. 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych, tj.:
1) w sposób celowy i oszczędny, z zachowaniem zasad uzyskiwania najlepszych efektów z danych nakładów, oraz optymalnego doboru metod i środków służących osiągnięciu założonych celów;
2) w sposób umożliwiający terminową realizację zadań;
3) w wysokości i terminach wynikających z wcześniej zaciągniętych zobowiązań.
1) zatwierdza wnioski o wszczęcie postępowania w tym ustala pracowników merytorycznie odpowiedzialnych za przygotowanie i przeprowadzenie postępowania w sprawie udzielenia zamówienia lub powołuje komisje przetargowa i ustala regulamin jej pracy;
2) zatwierdza projekty dokumentów przygotowanych w trakcie procesu udzielania zamówienia publicznego;
3) zatwierdza i podpisuje umowę z wykonawcą, którego ofertę uznano za najkorzystniejszą, po dokonaniu kontrasygnaty Głównego Księgowego;
4) nadzoruje cały przebieg procesu udzielenia zamówienia publicznego.
§ 5.
KOMISJA PRZETARGOWA
1) Przewodniczącego;
2) Sekretarza;
3) Członka.
§ 6.
USTALENIE WARTOŚCI SZACUNKOWEJ ZAMÓWIENIA
1) zamówienia jednostkowe wykonywane nie częściej niż raz na 12 miesięcy lub zamówienia udzielane w częściach, których łączna wartość w okresie 12 miesięcy nie przekracza 30 000 euro;
2) zamówienia interwencyjne, usuwanie awarii, których nie można było przewidzieć,
a co do których wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia mającego bezpośredni wpływ na utrzymanie ciągłości pracy;
3) inne zamówienia, jeżeli ich zasadność poparta jest przyczynami technologicznymi, organizacyjnymi lub gospodarczymi.
1) zapytania cenowe skierowane do potencjalnych wykonawców;
2) odpowiedzi cenowe wykonawców;
3) wydruki ze stron internetowych zawierające ceny usług i towarów (opatrzone datą dokonania wydruku);
4) kopie ofert lub umów z innych postępowań (obejmujących analogiczny przedmiot zamówienia) z okresu poprzedzającego moment szacowania wartości zamówienia.
§ 7.
1) gdy konieczne jest wykonanie zamówienia w trybie pilnym, nagłym/ awaryjnym, wymagającym jego niezwłocznej realizacji ze względu na interes publiczny lub ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia;
2) kiedy zamówienie może być wykonane wyłącznie przez jednego wykonawcę lub wartość zamówienia nie przekracza 4 000,00 zł. netto
nie ustala się szczegółowej procedury udzielania zamówienia. Wydatkowane środki należy udokumentować stosowną fakturą lub rachunkiem.
1) być podpisane przez Kierownika Zamawiającego;
2) być opatrzone informacją o trybie dokonania zakupu - zamówienia podlegające przepisom ustawy/ zamówienia nie podlegające ustawie Prawo Zamówień Publicznych;
3) być kompletne oraz nie mogą zawierać błędów formalnych i rachunkowych.
§ 8.
1) należy wystąpić do Wykonawców z zapytaniem ofertowym wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 lub Załącznik nr 3a do niniejszego regulaminu;
2) do składania ofert za pośrednictwem poczty, faksu lub drogą elektroniczną (e-mail) – zgodnie z uznaniem Kierownika Zamawiającego (należy to precyzyjnie określić w zapytaniu), należy zaprosić taką liczbę wykonawców świadczących dostawy, usługi lub roboty budowlane będące przedmiotem zamówienia, która zapewni konkurencję oraz wybór najkorzystniejszej oferty, jednak nie mniej niż do 3 (trzech) wykonawców;
3) wraz z zaproszeniem do składania ofert należy przekazać opis przedmiotu zamówienia oraz istotne postanowienia umowy lub wzór umowy. Aby uznać rozeznanie rynku za skuteczne należy uzyskać co najmniej jedną ofertę;
§ 9.
§ 10.
§ 11.
UMOWY
1) kontrasygnaty Głównego Księgowego,
2) podpisu osoby odpowiedzialnej merytorycznie oraz jej bezpośredniego przełożonego.
1) numer umowy;
2) datę zawarcia umowy;
3) nazwę (imię i nazwisko lub firma) i dane adresowe strony umowy;
4) przedmiot umowy;
5) wskazanie podstawy prawnej w oparciu, o którą umowa została zawarta;
6) wskazanie osoby sprawującej nadzór nad prawidłową realizacją umowy.
13. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub zapytaniu ofertowym, stosownym zaproszeniu oraz wzorze umowy lub istotnych postanowieniach umowy załączonych do wymienionych dokumentów, a także określił warunki dokonania takiej zmiany.
14. Wykonanie umowy odbywa się zgodnie z postanowieniami umowy. Nadzór nad jej realizacją sprawuje pracownik merytoryuczny. Do jego obowiązków należy w szczególności czuwanie nad prawidłowością realizacji umowy, sumowanie jednostek przedmiotu umowy w ramach 1 m-ca, roku oraz czasu obowiązywania umowy, odbiór umowy w tym weryfikacja wykonanego przedmiotu umowy, a także pisemne informowanie kierownika Zamawiającego o wszelkich niezgodnościach w realizacji umowy, w tym w szczególności podstawach do naliczenia kary umownej.
15. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawcy należy się wyłącznie wynagrodzenie należne z tytułu wykonania części umowy, którego wysokość zostaje zweryfikowana przez osobę pełniącą nadzór nad realizacją umowy.
16. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
§ 12.
SPRAWOZDAWCZOŚĆ
§ 13.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1) ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 380 z poźn. zm.);
2) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.);
3) ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t. j. Dz. U. 2013 poz. 885 z późn. zm.);
4) ustawy z dnia 22 czerwca 2016r. o zmianie ustawy- Prawo zamówień publicznych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2016 r. poz. 1020).
ZAŁĄCZNIK NR 1
do Regulaminu przeprowadzania
zamówień publicznych o wartości
szacunkowej nie przekraczającej wyrażonej
w złotych równowartości kwoty 30 000 euro
Plan zamówień publicznych na rok ….
L.p. |
Nazwa zadania / zamówienia |
Rodzaj zamówienia Usługa / Robota budowlana/ dostawa |
Przewidywany termin rozpoczęcia procedury o udzielenie zamówienia publicznego |
Proponowany termin realizacji zamówienia |
Wartość zamówienia [netto / brutto] |
Łączna wartość - Zamówienie do 30 tys. euro - Zamówienie pow. 30 tys. euro BZP |
UWAGI
|
1 |
2 |
3 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
……………………………………….
/data, podpis i pieczęć
Kierownika Zamawiającego/
ZAŁĄCZNIK NR 2
do Regulaminu przeprowadzania
zamówień publicznych o wartości
szacunkowej nie przekraczającej wyrażonej
w złotych równowartości kwoty 30 000 euro
Data ._______________________
WNIOSEK
w sprawie podjęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
o wartości poniżej kwot określonych w art. 4 pkt. 8 Ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych
/t.j. Dz. U. z 2015r. poz. 2164 z poźn. zm./
(poniżej kwoty stanowiącej równowartość 30 000 EURO)
1. Stanowisko ___________________________________________________________
wnosi o podjęcie postępowania związanego z udzieleniem zamówienia publicznego na:
* a/ dostawę _______________________________________________________________________________
*b/ usługi _________________________________________________________________________________
* c/ roboty budowlane ________________________________________________________________________
2. Szacunkowa wartość zamówienia została ustalona w oparciu o poprzednie zamówienie/badania rynku/kosztorys inwestorski* w dniu _________________________:
wynosi netto __________________________ PLN tj. __________________ EURO**
brutto __________________________ PLN
wysokość podatku VAT ______ %
nr kategorii słownika CPV ____________________
3. Zadanie budżetowe : dz.___________ rozdz. ___________ § ____________
4. Termin wykonania zamówienia: ________________________________________
5. Osoby odpowiedzialne merytorycznie za kontakt z Referatem Zamówień Publicznych oraz Wykonawcami __________________________________________________________________________________________
6. Wykaz załączników:
__________________________________
__________________________________
__________________________________
Zatwierdził pod względem finansowym
ZATWIERDZAM
_______________________________
/podpis Kierownika Zamawiającego/
* - niepotrzebne skreślić,
** - średni kurs złotego w stosunku do Euro wynosi 4,1749 – zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 grudnia 2015 r. w sprawie średniego kursu złotego w stosunku do euro stanowiącego podstawę przeliczania wartości zamówień publicznych.
ZAŁĄCZNIK NR 3
do Regulaminu przeprowadzania
zamówień publicznych o wartości
szacunkowej nie przekraczającej wyrażonej
w złotych równowartości kwoty 30 000 euro
pieczęć Instytucji
Zapytanie ofertowe
Postępowanie prowadzone w oparciu o art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych
/tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm../
I. Zamawiający: …………………………………………………………………
Adres do korespondencji: ……………………………………………………………….………………………………….
tel. ………………………………., faks …………………………………..
Zaprasza do złożenia ofert cenowych na (podać nazwę przedmiotu zamówienia) ………………………………………………………………………………………………………………………………………
II. Opis przedmiotu zamówienia
III. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:
2) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (załącznik Wykonawcy);.
IV. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz
przekazywania oświadczeń i dokumentów.
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.
V. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami
……………......................................................................................................................
………………………………………………………………………………………..
VI. Miejsce składania ofert
Ofertę cenową należy:
- złożyć w siedzibie Zamawiającego : …………………. w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nazwa przedmiotu zamówienia” NIE OTWIERAĆ PRZED………
- przesłać faksem na nr ……………………………….,
- przesłać drogą elektroniczną adres e-mail ……………………………………
w terminie do dnia ……………………. , godz.………
formę składania ofert należy dookreślić każdorazowo wychodząc z zapytaniem do Wykonawców.
VII. Opis sposobu obliczania ceny
VIII. Informacje o formalnościach
Załączniki:
ZATWIERDZIŁ:
…..………………………………..
(data, podpis i pieczęć
osoby zatwierdzającej postępowanie)
ZAŁĄCZNIK NR 3a
do Regulaminu przeprowadzania
zamówień publicznych o wartości
szacunkowej nie przekraczającej wyrażonej
w złotych równowartości kwoty 30 000 euro
............................................................................
(pieczęć adresowa Wykonawcy)
REGON**):.............................................
tel.**): .....................................................
fax**): .....................................................
adres e – mail**): ....................................
Zamawiający:
………………..
………….. ………
ul. …………….
W odpowiedzi na zapytanie ofertowe z dnia …………………….. prowadzone w oparciu o art. 4 pkt. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych /tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164/ na:
„………………………………………………………………”
Ja/My, niżej podpisany/i, _______________________________________________________________________
działając w imieniu i na rzecz: _______________________________________________________________________
Brutto: ___________________ zł
/słownie brutto/ ______________________________________________________________
......................................................
miejscowość i data ..................................................................................
/Podpis i pieczęć osoby upoważnionej
do podpisywania oferty/
ZAŁĄCZNIK NR 4
do Regulaminu przeprowadzania
zamówień publicznych o wartości
szacunkowej nie przekraczającej wyrażonej
w złotych równowartości kwoty 30 000 euro
Notatka z przeprowadzonego rozeznania cenowego*
I Nazwa zamówienia / zakres ……………………………………………………………………………………………………………………….
II Ustalona wartość zamówienia w złotych …………………… aktualny kurs euro* …………………wartość zamówienia w euro ……………
III Informację dotyczącą ceny / wartości zamówienia uzyskano z następujących źródeł:
Lp. |
Nazwa i adres wykonawcy |
Sposób pozyskania informacji |
wartość netto ** |
Wartość zamówienia brutto |
Inne uwarunkowania mające wpływ na wybór Wykonawcy |
1. |
|
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
|
3. |
|
|
|
|
|
IV Dodatkowe uwagi ………………………………………………………………………………………………………………………………..
V Wybrano ofertę nr ……………………………………………………………………..………………………………………………………….
………………………………. …………………………………….
Podpis księgowego Podpis Dyrektora
*/ Kurs euro wg Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów wydanego na podstawie ustawy PZP
ZAŁĄCZNIK NR 5
do Regulaminu przeprowadzania
zamówień publicznych o wartości
szacunkowej nie przekraczającej wyrażonej
w złotych równowartości kwoty 30 000 euro
pieczęć Instytucji
Protokół z przeprowadzonego postępowania o wartości szacunkowej
nie przekraczającej kwot określonych w art. 4 pkt. 8 Ustawy
Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
/tj. Dz. U. z 2015 r. poz 2164.z późn. zm./
1. Przedmiot zamówienia: ……………………..…………………………………………………………………………
………………………………………………...…………………………………………………………………………
2. Wartość szacunkowa zamówienia:
netto ............................................ PLN tj. ………………………………………….. EURO**
brutto ........................................... PLN tj. ………………………………………….. EURO**
wysokość podatku VAT …………………%
3. Rodzaj przeprowadzonej procedury Zapytanie ofertowe
Zapytanie ofertowe zostało skierowane do ……….. wykonawcy/ów pismem znak ……………….……….….,
z dnia ……………….. za pośrednictwem (faksem, e-mailem, pocztą)*
/nazwa i adres wykonawcy/,
4. Porównanie ofert:
Do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia ............................. wpłynęły za pośrednictwem (faksem, e-mailem, pocztą)*, następujące oferty:
Nr Oferty |
Nazwa i adres firmy |
Wartość brutto zł |
Termin realizacji dni/tyg. |
Gwarancja mies. |
1. |
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
W Załączeniu przesłane .......................................... (faksem, e-mailem, pocztą)* oferty.
5. Wskazanie wykonawcy i uzasadnienie wyboru:
Spośród złożonych ofert, jako najkorzystniejszą wybrano ofertę Wykonawcy:
Nazwa Wykonawcy/adres ...................................................
Cena brutto - ………………………. zł.,
Termin realizacji - ………..………………….
Inne istotne elementy oferty - ……………………………..…………………………………………………………… ............................................................................................................................
Uzasadnienie wyboru:
……………………………………………………………………………………………………………………………..…………………………….…………………………………………………………………………………………………………………………............
Imię i nazwisko pracownika prowadzącego postępowanie
Zatwierdzam wybór wykonawcy
……………………………………
/data, podpis i pieczęć
kierownika Zamawiającego/
ZAŁĄCZNIK NR 6
do Regulaminu przeprowadzania
zamówień publicznych o wartości
szacunkowej nie przekraczającej wyrażonej
w złotych równowartości kwoty 30 000 euro
…............, dnia ……………
…………………………………………………
Nazwa i Adres Instytucji
………………………………………..
………………………………………..
Umowa / zlecenie *
I Zamawiam / Zlecam* .......................................................................................................
…………………………………………………………………………………………..
…………………………………………………………………………………………..
II Wartość zamówienia NETTO ………………………………………………………….
Podatek VAT ……………………………………………………
BRUTTO…………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………..
…………………………………………………………………………………………..…………………………………………………………………………………………..
………………………………. ...……………………………..
Podpis księgowego Podpis Dyrektora
Przyjmuję realizacje zamówienia na w/w warunkach:
……………………………….
Data / Podpis Zleceniobiorcy
*/niepotrzebne skreślić
ZAŁĄCZNIK NR 7
do Regulaminu przeprowadzania
zamówień publicznych o wartości
szacunkowej nie przekraczającej wyrażonej
w złotych równowartości kwoty 30 000 euro
Nazwa i adres Instytucji
Ewidencja zamówień do 30 000 euro wg rodzajów zamówienia
Lp. |
Nr umowy / zlecenia |
Wykonawca |
Data faktury |
Nazwa towaru/ usługi |
Wartość netto |
Wartość brutto |
[zł.] |
[zł.] |
|||||
1. |
|
|
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
|
|
3. |
|
|
|
|
|
|
4. |
|
|
|
|
|
|
5. |
|
|
|
|
|
|
Razem wartość zamówień |
|
|
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 GMINNY OŚRODEK KULTURY w Cisku